Školenia
Sociálne siete
Trendy na sociálnych sieťach 2025
Trendy prichádzajú a odchádzajú nielen v dizajne či móde, ale aj na sociálnych sieťach. Na školení Trendy na sociálnych sieťach 2025 sa pozrieme sa spolu na to, čo nás čaká v online svete a či sú niektoré uplatniteľné aj v lokálnom biznise.
Sociálne siete – čo o nich vedieť
Podľa prieskumu Go4Insight z leta 2024 využíva až 70 % Slovákov sociálne siete každý deň, čo z nich vytvára podstatný komunikačný kanál. Preto sa firmy bez nich dnes zaobídu už len veľmi ťažko.
Facebook komunikácia pre firmy
Používať Facebook ako súkromná osoba a ako firma či organizácia je odlišné. Pri starostlivosti o biznis profil na jednej z najväčších sociálnych sietí treba myslieť na kopu drobností, ktoré vám pomôžu zvýšiť povedomie o vašej značke. Ako na Facebook komunikáciu pre značky vám prezradíme na spoločnom školení.
Instagram komunikácia pre firmy
Instagram dávno nie je len o pekných fotkách z kancelárie alebo z teambuildingu. Ako túto sociálnu sieť využívať efektívne, na čo myslieť pri založení profilu a jeho napĺňaní obsahom? To si povieme na našom školení Instagram komunikácia pre firmy.
Vyhodnotenie kampaní na sociálnych sieťach
Vytvoriť obsah na sociálne siete je dôležité. Ale rovnako treba venovať pozornosť aj výsledkom, ktoré nám jednotlivé príspevky prinášajú. Spolu sa naučíme, ako sa robí vyhodnotenie kampaní na sociálnych sieťach, ktoré metriky sa oplatí sledovať a s akými pojmami sa môžete pri reportoch stretnúť.
Community management na sociálnych sieťach
Pod príspevkom vám pribudol komentár alebo vám v schránke pristála súkromná správa. Čo teraz?! Na tomto školení si vysvetlíme, ako komunikovať so zákazníkmi na sociálnych sieťach tak, aby ste community management zvládli s prehľadom.
LinkedIn je in, a je viac ako len HR nástroj
LinkedIn je sociálna sieť všetkých, ktorí majú radi odbornejší obsah, inšpirácie lídrov z biznisu a kultivovanú diskusiu pod príspevkami.
YouTube pre firemnú prezentáciu
YouTube je najväčšia online videoplatforma na internete, ktorú denne sledujú milióny ľudí. Neslúži však len na počúvanie hudby či sledovanie návodov. Ide totiž o jednu z najväčších platforiem na sebaprezentáciu. Ako teda správne využiť YouTube a efektívne ho využiť pre váš biznis?
Influencer marketing
Mnoho ľudí sa vyhýba či podceňuje influencer marketing. No spojenie firmy so správnym influencerom, ktorý je vhodný pre váš brand, môže priniesť obrovský úspech. Na našom školení vám vysvetlíme, ako sa pohybovať vo vodách influencerov a influencer marketingu.
Základy influencerskej práce
Influencer marketing je dnes veľmi úspešná forma promovania produktu a brandu. Správna spolupráca môže byť prospešná pre obe strany. Na našom školení vám vysvetlíme, ako začať s influencerskou činnosťou a zmonetizovať svoje publikum.
Právne aspekty influencerských spoluprác
Najbližší termín školeniana objednávku Čo sa...
Práca s AI – Umelou inteligenciou v marketingu
AI ako praktický pomocník v Marketingu – efektívny junior CopywrAIter zadarmo
Školenie (nielen) o tvorbe marketingových a PR textov s pomocou umelej inteligencie.
AI ako praktický pomocník v Marketingu – to najlepšie zo súčasných nástrojov generatívnej umelej inteligencie
Praktický workshop vhodný pre začiatočníkov.
Soft skills
Prezentačné zručnosti – LIVE / ONLINE
Pre niekoho je prezentovanie pred ľuďmi prirodzené, iní to považujú za nočnú moru. Nech patríte do ktorejkoľvek skupiny, pomôžeme vám vycibriť vaše schopnosti a prejav. Či už máte publikum pred sebou, alebo sa na Vás pozerá cez obrazovku monitoru.
Time Management
Efektívne manažovanie vlastného času vám pomôže zjednodušiť si život a využiť svoj pracovný i nepracovný deň naplno. Ako to zariadiť tak, aby vám čas nepretekal medzi prstami?
Kreativita a Improvizácia
Kreatívny sval je potrebné posilovať. Rozvíjajte svoju schopnosť improvizovať či nápadito reagovať. Ako na to?
Storytelling
Povedzte to príbehom. Porozprávať svojmu publiku zážitok tak, aby ich zaujal a udržal pozornosť, je niekedy ťažké. No v mnohých profesiách kľúčové. My vám prezradíme, ako na to.
Typológia osobnosti – Dynamika využívania talentov v tíme
Každý člen tímu má svoje miesto a svoju nenahraditeľnú úlohu. Pre správne fungovanie a efektívne využitie schopností členov tímu je potrebná konštruktívna komunikácia i hodnotenie talentov jednotlivcov. Práve preto sme pre vás pripravili test osobnosti, ktorý je potrebný vyplniť pred tréningom a bude vám zaslaný po prihlásení na tréning.
Ako v sebe vzbudiť kreativitu?
Tento workshop vám pomôže stať sa kreatívnejším v osobnom aj profesionálnom živote. Využívame mnoho techník pre kreatívne písanie, umenie, fotografie, rozprávanie príbehov, všímavosť a riadenú vizualizáciu, ktorá vám pomôže preskúmať vašu vnútornú kreativitu.
Práca s textom a médiami
Ako napísať pútavý marketingový text
Doba sa zrýchlila a o pozornosť čitateľa sa bojuje na všetkých frontoch. Ako funguje psychológia pri čítaní textu, získavaní klikov a návštevnosti?
Princípy komunikácie s médiami
Ako fungujú redakcie, vydavateľstvá, čo je možné dostať do médií spontánne a za čo treba platiť? Napísať zaujímavý článok, ktorý osloví aj v dobe, keď sme bombardovaní informáciami, nie je ľahká úloha. Zaujať a udržať si pozornosť natoľko, aby sa chcel čitateľ dozvedieť viac, je čoraz ťažšie. Preto vám a na školení radi ponúkneme svoje skúsenosti, ako na to.
Mediálny tréning / Krízový mediálny tréning
Ako úspešne zvládnuť stretnutie s médiami, tak by sme dosiahli pozitívnu publicitu, aby sa na nás média obrátili aj v budúcnosti. Ako predchádzať krízovým situáciám a prípadne ako ich otočiť vo svoj prospech?
Ako komunikovať v novej dobe 2023 / Trendy v marketingu 2023
V časoch neistoty platí, že trh praje prispôsobivým. Aktuálna situácia mení pohľady na komerciu v médiách aj medzi ľuďmi. Kým situácia navádza k opatrnosti, momentálne okolnosti podporujú sociálnosť. Z komunikačného hľadiska je kríza jedinečná príležitosť, ako preraziť a ako odkomunikovať svoj príbeh v správnom čase. Nakoniec, koľko veľkých značiek vzniklo práve v krízovom období?
Online marketing v čase krízy
Úspešná a najmä premyslená online komunikácia je v čase krízy potrebnejšia ako kedykoľvek predtým. Svet digitálnych reklám a kampaní sa neustále mení, preto je pre úspech potrebná stratégia. Nachádzame sa v období, v ktorom väčšinu prezentácie a verejnej mienky tvorí práve online. Ako využiť tento priestor čo najefektívnejšie?