Community management na sociálnych sieťach

Termín školenia

Pre blizšie informácie kontaktujte skolenia@divino.sk

Pod príspevkom vám pribudol komentár alebo vám v schránke pristála súkromná správa. Čo teraz?! Na tomto školení si vysvetlíme, ako komunikovať so zákazníkmi na sociálnych sieťach tak, aby ste community management zvládli s prehľadom.

Možnosť:

online/offline

Čo sa dozviete:

  • Je dôležité robiť community management na sociálnych sieťach?
  • Kto má na starosti komunikáciu so zákazníkmi?
  • Ako často odpisovať na správy a komentáre?
  • Odkiaľ čerpať odpovede?
  • Akým štýlom komunikovať so zákazníkmi?
  • Na čo na sociálnych sieťach reagovať a na čo naopak nie?
  • Ako sa vysporiadať s hejtermi?

    Trvanie:

    Školenie je pripravené v rozsahu 1,5 až 2,5 hodiny vrátane diskusie.

    Máte záujem o školenie?

    Ďalšie školenia