Community management na sociálnych sieťach
Termín školenia
Pre blizšie informácie kontaktujte skolenia@divino.sk
Pod príspevkom vám pribudol komentár alebo vám v schránke pristála súkromná správa. Čo teraz?! Na tomto školení si vysvetlíme, ako komunikovať so zákazníkmi na sociálnych sieťach tak, aby ste community management zvládli s prehľadom.
Možnosť:
online/offline
Čo sa dozviete:
- Je dôležité robiť community management na sociálnych sieťach?
- Kto má na starosti komunikáciu so zákazníkmi?
- Ako často odpisovať na správy a komentáre?
- Odkiaľ čerpať odpovede?
- Akým štýlom komunikovať so zákazníkmi?
- Na čo na sociálnych sieťach reagovať a na čo naopak nie?
- Ako sa vysporiadať s hejtermi?
Trvanie:
Školenie je pripravené v rozsahu 1,5 až 2,5 hodiny vrátane diskusie.