Dimenzia s.r.o. je slovenská rodinná firma, ktorá vyvíja a vyrába všetky svoje produkty v Kežmarku – v mestečku priamo pod Tatrami. Slovenský trh zastrešuje pod tromi značkami – Biela Perla, Sanitaire (antibakteriálne gély) a Vitaglucan (výživový doplnok z hlivy ustricovej).
V dôsledku pretrvávajúceho trendu, ktorý spočíva v podpore všetkého slovenského, sme sa rozhodli z tohto kľúčového benefitu ťažiť a zároveň zvýšiť celkové povedomie o značke Biela Perla ako takej. Zaoberá sa prémiovejšími produktmi dentálnej hygieny. Zastrešuje nielen slovenský, ale aj poľský trh, na ktorom má už dlhodobo vybudovanú pozíciu špecialistu na bieliace zubné pasty a na systémy domáceho bielenia zubov. Okrem toho sú jej produkty dostupné aj pre zákazníkov z Českej republiky, do ktorej doručuje prostredníctvom svojho e-shopu.
Spolupráca s Bielou Perlou sa začala vo februári tohto roku a týkala sa influencer marketingu, v rámci ktorého bolo cieľom zvýšiť záujem spotrebiteľov o dve produktové novinky, ktoré boli uvedené na trh v tom istom čase – Bieliaca zubná pasta :coconut a Čierna bieliaca zubná pasta :bamboo carbon & aloe. Aby sme sa vyhli kanibalizmu v rámci predaja medzi týmito dvomi novinkami, bolo dôležité klásť dôraz na výhody, účinky a jedinečnosť každej z nich, aby si potenciálny zákazník našiel „to svoje“ u slovenského výrobcu.
Prvým kritériom v rámci 3-mesačnej spolupráce s vybranými influencerkami/blogerkami bol ich pozitívny a verejne známy vzťah k slovenským produktom. Druhým kritériom bola ich predošlá skúsenosť s používaním produktov Biela Perla. Pri treťom kritériu sme zohľadňovali „výtlak“ influenceriek na sociálnych médiách – Instagram a YouTube. Výstupy boli v podobe postov a stories na Instagrame. Avšak pri dvoch z piatich influenceriek bolo na konci spolupráce súčasťou aj video s recenziou na ich YouTube kanále, kde produkty zakomponovali buď do svojich ranných rituálov, alebo do videa s produktmi, ktoré dlhodobejšie používajú a odporúčajú. Práve preto, aby boli ich odporúčania čo najautentickejšie, najprv tieto dve produktové novinky testovali niekoľko mesiacov, následne si spomedzi nich našli svojho favorita a nakoniec sa podelili so svojimi „subscriber-mi“ na YouTube. Jednotlivými výstupmi sme sa snažili najmä edukovať, pripomínať dôležitosť zdravej ústnej dutiny, zdôrazňovali sme zloženie, účinky a špecifickosť týchto dvoch pást. Okrem toho sa vybraných päť influenceriek krásne zhostilo svojej úlohy a každá z nich poňala komunikáciu so svojimi followermi po svojom – kreatívne, čo ocenil aj klient.
Na základe výsledkov v oblasti influencer marketingu, ktoré sa odrazili nielen vo zvýšení povedomia širokej verejnosti o značke, ale aj v číslach predaja spomínaných noviniek, sa od mája tohto roku rozšírila naša spolupráca o korporátnu a produktovú komunikáciu v médiách.
„Kooperácia s agentúrou DIVINO sa začala projektovo, avšak po rýchlych a pozitívnych výsledkoch, ktorú táto spolupráca priniesla vďaka proaktívnemu a profesionálnemu prístupu, sme sa rozhodli pokračovať na paušálnej báze,“ povedala Inés Juríková, marketingová riaditeľka Biela Perla.