Sladký Valentín
Väčšina blogerských spoluprác funguje na princípe propagovania nás na ich sociálnych sieťach. Keď sme sa však v januári rozhodovali pre valentínsku kampaň pre Dr.Oetker išli sme na to inak. Influencera sme chceli využiť najmä ako tvár kampane, ktorá by zhmotňovala sladkosť, lásku a „krásno“. Všetky tieto tri hlavné key words sa nám spojili v blogerke @SweetLadyLollipop, ktorá má sladkosť už v mene. 🙂
Na fotkách sa zdobilo s láskou, s jej priateľom a ako to má pri správnej lifestyle blogerke byť, aj v peknom outfite. Recept na lásku, ktorý nám @SweetLadyLollipop napísala sme využili pri Facebook a Instagram postoch. Tie boli podporené Instagramovými Stories, pri ktorých sme vsadili na jednoduchý hashtag #ZdobimeSLaskou.
Stotožnenie s kampaňou
@SweetLadyLollipop nám jednoznačne zapadala do našej kampane, ktorú sme chceli komunikovať sociálnych sieťach klienta. Ivanke sa komunikácia a fotky veľmi páčili a boli sme potešení ich spontánnym zdieľaním na jej blogu a sociálnych sieťach.
Chutná instagramová stratégia
Na Instagrame sme o influencerských spoluprácach už uvažovali inak. Naša instagramová stratégia bola nastavená na vizuálne, chuťovo aj farebne zladené recepty. Každý týždeň prebieha iná chuťová #challenge, do ktorej sa môžu zapojiť samotní followeri. Víťazný post je potom prezdieľaný. Fanúšik je rád, že ho značka zdieľa a uvidí sa na stránke svojej obľúbenej značky a nám to zároveň tvorí vizuálne zladený content.
Na podporu #challenges sme zvolili barterové spolupráce, vďaka ktorým sa do našich challengov zapoja aj zvolení influenceri – v tomto prípade foodblogerky. K tomu všetkému vyzývajú aj svojich fanúšikov, čím vzniká širšie povedomie o samotnej značke aj o každotýždenných nových #challenges.