Blogové články
Natívny obsah na profesionálnej úrovni – výstup, s ktorým bude klient spokojný
Redakčné články si vyžadujú zodpovednú komunikáciu medzi PR manažérom a redaktorom média. Obe strany majú dôležitú úlohu v kreatívnom procese tvorby natívneho obsahu, no ich spolupráca občas narazí na komplikácie.
V čase vojny sa marketing javí ako povrchný a smiešny. Ako ním však môže vaša značka reálne pomôcť?
Vzhľadom na to, čo sa momentálne deje tesne u našich východných susedov za našimi štátnymi hranicami, sa môže zdať, že na marketingu vašej značky skutočne nezáleží. Aj v tejto situácii však existujú spôsoby, ako môžete na tento stav situáciu reagovať bez toho, aby ste pôsobili necitlivo.
Hviezdy Instagramu vytvorené počítačom si získavajú obľubu značiek
Vďaka internetu a sociálnym sieťam sa otvorili nové možnosti sebapropagácie a pojem „influencer“ už máme pevne zakorenený v našom jazyku vďaka internetu a sociálnym sieťam. Donedávna sme ako influencera vnímali predovšetkým človeka, ktorý svojimi názormi a myšlienkami dokáže ovplyvniť svoje okolie. V súčasnosti však influencerom nemusí byť ani skutočný človek.
Odmietnutie spolupráce je v poriadku, ignorácie nie.
Veľa blogov sa v súčasnosti zaoberá tým, ako zlepšiť komunikáciu, ktorá sa presunula z „face-to-face“ do väčšieho množstva online meetingov, telefonátov alebo e-mailov, ktorých je zrazu mnohonásobne viac. Avšak zabúda sa na dve slová, ktoré s touto situáciou v online priestore súvisia. Na slušnosť a rešpekt.
Osvojte si týchto 7 základných krokov a posuňte online mítingy v roku 2021 na nový level
Času bolo dosť. Je jasné, že ešte nejakú chvíľku pobudneme najmä v online priestore, mali by sme teda posunúť naše virtuálne komunikačné zručnosti na ďalšiu úroveň. Naučte sa vďaka drobným zmenám vyťažiť maximum z meetingov, webinárov, online prezentácií a video-konferencií.
Ako vyťažiť z online eventu maximum?
Aktuálna situácia s koronavírusom zmenila zo dňa na deň fungovanie každého z nás. Stretávanie „face to face“ sa obmedzilo na minimum. V dôsledku toho vznikol jeden veľký otáznik čo s eventmi a tlačovými konferenciami? Urobíme to online!
Podpora komunitného života prostredníctvom spoločných susedských aktivít
Pri výbere vlastného bývania už dávno nejde len o dispozíciu bytu. Treba rozmýšľať v širších súvislostiach. Presne tak sa nad projektmi zamýšľa aj klient ITB Development a pri svojom rezidenčnom projekte zvolil zaujímavý koncept vnútroblokov medzi bytovkami tak, aby sa susedia, deti ale aj dospelí, mohli spoločne stretávať a tráviť čas zaujímavými aktivitami.
Aj Divino prechádza „na zelenú“ !
Za posledné roky sledujeme meniaci sa spôsob, akým spoločnosti pristupujú k svojim zamestnancom a priestorom, v ktorých fungujú. Stúpa trend „poľudšťovania“ kancelárskych priestorov, sťahovania firiem do rodinných domov a najmä potreba akéhosi súladu s prírodou.
„Karanténna“ výzva s klientom Dr. Oetker #peciempreteba sa stáva pravidelnou súčasťou nášho contentu
V marci sa svet okolo každého z nás zúžil na niekoľko metrov štvorcových, a to malo veľký vplyv aj na komunikáciu jednotlivých značiek na sociálnych sieťach. Snaha povzbudiť ľudí a presunúť myšlienky fanúšikov na sociálnych sieťach Dr. Oetker na iné veci sa začala pred Veľkou nocou otázkou, ktorú sme položili našim fanúšikom.