Blogové články
Ako sme komunikovali počas korona krízy pre klienta Hubert J.E.?
Aj keď si aktuálne užívame uvoľnené opatrenia a s radosťou sa socializujeme aj inak, ako prostredníctvom Zoomu či Skypu, radi by sme si zhrnuli, ako sme počas obdobia „koronakrízy“ reagovali v komunikácii pre klienta, s ktorým život chutí.
Biela perla sa Vám stará o krásny úsmev a my sa na tom podieľame!
Vždy nás veľmi teší, keď sa z projektovej spolupráce s klientom (neplánovane) stane dlhodobá – paušálna spolupráca. Je to akési zadosťučinenie nielen za dosiahnuté pozitívne výsledky, ale najmä za vloženú energiu, nápady a zanietenie urobiť pre klienta viac ako očakáva.
Komunikácia pharma klientov v čase korona krízy
Pandémia koronavírusu zmenila situáciu na Slovensku zo dňa na deň. Z domovov sa stali kancelárie, rodičia suplovali učiteľov a v neposlednom rade niektoré biznisy dostali červenú. To sa samozrejme premietlo aj do zmeny komunikácie produktov a značiek. Niektoré pozastavili spoluprácu, iné sa naštartovali a zo situácie chceli vyťažiť maximum. Flexibilita a rýchle rozhodnutia boli a stále sú veľmi dôležité.
Z karantény do office – 3 ponaučenia pre social media manažéra
Obdobie karantény spôsobenej koronavírusom už na Slovensku hodnotíme ako uzavretú kapitolu. Sociálne siete mnohým komunitám pomohli rýchlo a efektívne koordinovať svojich členov. Nielen Facebook aktivoval nové možnosti podpory dobrovoľníckych a záchranných skupín. Absolútna prítomnosť technologického fenoménu medzi nami ukázala svoje veľké pozitívum.
Komunitné eventy ako ukážka života novostavby
Práca v agentúre pre developerského klienta zahŕňa aj aktivity ako sledovanie stavieb, ich život od fázy vizualizácií a makiet až po reálne zhmotňovanie nových budov. Až s príchodom obyvateľov však príde do rezidenčných projektov život. Pôvod stavebnej inžinierky je vo mne zakorenený a pri takýchto pracovných príležitostiach si hovorím, že to všetko dáva zmysel. A z tej tvrdej, chladnej, betónovej stavby je zrazu domov pre množstvo rodín. Komunita.
Ako komunikovať počas krízy?
Aktuálny stav je výzvou pre všetky oblasti podnikania. Denne sa situácia mení a vyžaduje si rýchle prijímanie rozhodnutí. Na toto nikto nemal pripravený manuál a nedajú sa zovšeobecniť pravidlá, ktoré treba prijať. Pre niektoré spoločnosti je toto obdobie pozitívne a zvýšil sa dopyt po ich tovare a službách, naopak pre väčšinu firiem je to kritický čas. Mnohé prevádzky a výroby sú zatvorené. Všetkým hrozí karanténa v prípade pozitívneho nálezu na koronavírus.
Pandémia je príležitosťou preraziť pre lokálne slovenské značky
Spamätali sme sa z prvotného šoku, promptne zareagovali na situáciu a uvedomili si, že reakcia na zmenené podnikateľské prostredie je nevyhnutná. Dalo by sa menovať nespočetne veľa uhlov pohľadu na zmeny, ktoré nastali. Obmedzenia na hraniciach, zatvorený podnik či firma môjho kamaráta sú len niektoré z nich. Okrem iného prichádzame aj k potrebe a významu našej sebestačnosti.
Pomáhajú ľudia svojim „love-brandom“ aj v čase krízy?
Komunikácia v čase krízy nie je postavená len na tom či sa vám v danej chvíli podarí hneď transformovať váš biznis, ale aj o tom ako ste komunikovali dovtedy. Nehovorím samozrejme o produktoch, ktorých je v súčasnosti nedostatok alebo ich ľudia vyslovene potrebujú, ale o službách a tovare, ktoré ste predtým využívali a kupovali, no zrazu ich akosi netreba.
Paralela medzi pracovným svetom a životom čerstvej mamičky
Niektorí možno už viete a pre niektorých to bude novinka, ale narodil sa mi syn Artur a s ním prišli aj nové poznatky. Medzi biznis svetom, v ktorom fungujem už niekoľko rokov a novým svetom mamy nachádzam každý deň paralely a spojenia, ktoré mi pomáhajú skĺbiť tieto dva svety.