Blogové články

Komunikácia pharma klientov v čase korona krízy

Komunikácia pharma klientov v čase korona krízy

Pandémia koronavírusu zmenila situáciu na Slovensku zo dňa na deň. Z domovov sa stali kancelárie, rodičia suplovali učiteľov a v neposlednom rade niektoré biznisy dostali červenú. To sa samozrejme premietlo aj do zmeny komunikácie produktov a značiek. Niektoré pozastavili spoluprácu, iné sa naštartovali a zo situácie chceli vyťažiť maximum. Flexibilita a rýchle rozhodnutia boli a stále sú veľmi dôležité.

preèítajte si viac
Z karantény do office – 3 ponaučenia pre social media manažéra

Z karantény do office – 3 ponaučenia pre social media manažéra

Obdobie karantény spôsobenej koronavírusom už na Slovensku hodnotíme ako uzavretú kapitolu. Sociálne siete mnohým komunitám pomohli rýchlo a efektívne koordinovať svojich členov. Nielen Facebook aktivoval nové možnosti podpory dobrovoľníckych a záchranných skupín. Absolútna prítomnosť technologického fenoménu medzi nami ukázala svoje veľké pozitívum.

preèítajte si viac
Komunitné eventy ako ukážka života novostavby

Komunitné eventy ako ukážka života novostavby

Práca v agentúre pre developerského klienta zahŕňa aj aktivity ako sledovanie stavieb, ich život od fázy vizualizácií a makiet až po reálne zhmotňovanie nových budov. Až s príchodom obyvateľov však príde do rezidenčných projektov život. Pôvod stavebnej inžinierky je vo mne zakorenený a pri takýchto pracovných príležitostiach si hovorím, že to všetko dáva zmysel. A z tej tvrdej, chladnej, betónovej stavby je zrazu domov pre množstvo rodín. Komunita.

preèítajte si viac
Ako komunikovať počas krízy?

Ako komunikovať počas krízy?

Aktuálny stav je výzvou pre všetky oblasti podnikania. Denne sa situácia mení a vyžaduje si rýchle prijímanie rozhodnutí. Na toto nikto nemal pripravený manuál a nedajú sa zovšeobecniť pravidlá, ktoré treba prijať. Pre niektoré spoločnosti je toto obdobie pozitívne a zvýšil sa dopyt po ich tovare a službách, naopak pre väčšinu firiem je to kritický čas. Mnohé prevádzky a výroby sú zatvorené. Všetkým hrozí karanténa v prípade pozitívneho nálezu na koronavírus.

preèítajte si viac
Pandémia je príležitosťou preraziť pre lokálne slovenské značky

Pandémia je príležitosťou preraziť pre lokálne slovenské značky

Spamätali sme sa z prvotného šoku, promptne zareagovali na situáciu a uvedomili si, že reakcia na zmenené podnikateľské prostredie je nevyhnutná. Dalo by sa menovať nespočetne veľa uhlov pohľadu na zmeny, ktoré nastali. Obmedzenia na hraniciach, zatvorený podnik či firma môjho kamaráta sú len niektoré z nich. Okrem iného prichádzame aj k potrebe a významu našej sebestačnosti.

preèítajte si viac
Pomáhajú ľudia svojim „love-brandom“ aj v čase krízy?

Pomáhajú ľudia svojim „love-brandom“ aj v čase krízy?

Komunikácia v čase krízy nie je postavená len na tom či sa vám v danej chvíli podarí hneď transformovať váš biznis, ale aj o tom ako ste komunikovali dovtedy. Nehovorím samozrejme o produktoch, ktorých je v súčasnosti nedostatok alebo ich ľudia vyslovene potrebujú, ale o službách a tovare, ktoré ste predtým využívali a kupovali, no zrazu ich akosi netreba.

preèítajte si viac