Case Study
Index prosperity
Slovenská sporiteľňa sa rozhodla predstaviť spoločnosti unikátne dáta o prosperite našej krajiny. Spolu s kreatívnym Ateliérom Pútnici sme dali číslam vizualitu, hlas a dostali ich tak bližšie ľuďom.
Lego na výprave
Figúrky, ktoré leteli do stratosféry sa stali zberateľskými artefaktmi. Boli sme pri tom, keď sa LEGO vybralo na cestu do vesmíru.
Hedepy
Spoločne s Hedepy hovoríme o duševnom zdraví. Za prvý polrok komunikácie sme zabezpečili 89 spontánnych mediálnych výstupov.
LinkedIn je IN
Prieskum LinkedIn je IN sa stal virálnym a priniesol unikátne dáta o slovenských užívateľoch. Súčasne sme vďaka výzve dokázali, že ambasádorom môže byť každý.
Janolytik
S reláciou JANOLYTIK podporujeme brand Slovenskej sporiteľne. Otvorili sme citlivé témy a získali sme pravidelného diváka.
LEGO Xmas
Vianočné tipy sme dostali do médií v čase, keď sa ľudia nemohli stretávať. Podarili sa nám výstupy s dosahom 1,2 mil. ľudí.
Ženy v pohode
Vybudovali sme výnimočný online portál, ktorý pomáha ženám.
Umožňujeme súkromné a bezplatné konzultácie s odborníkmi.
Dr. Oetker
Tradičný puding v novej forme oslovil mladú generáciu.
Influencer marketing priniesol 500 000 zasiahnutých užívateľov.