Case Study
Aj tradičná klasika potrebuje nový dych. Jedinečný puding Dr. Oetker dostal novú formu.
Cieľ je cesta
Hlavný cieľ bol jasný – vytvoriť novú modernú formu pre klasický pudingový dezert, ktorý svojim pútavým vzhľadom osloví mladú cieľovú skupinu. Súčasne sme si stanovili aj sekundárny cieľ. Sústredili sme sa v ňom na to, aby sme pripomenuli jedinečnosť tradícií, ktoré s novým moderným vzhľadom dokážu spájať všetky generácie.
Cieľová skupina
Primárnou cieľovou skupinou nášho zásahu boli rodiny s deťmi, mladé matky, singles a mladá generácia, u ktorých možno kombinovať moderný spôsob života s tradičnými hodnotami.
Kľúčové je správne uchopiť výzvu
Jednou z našich stratégií bol viacfázový prístup, ktorým sme chceli priniesť moderný pohľad na tradičnú klasiku. Nové prepojenie na mladú cieľovú skupinu sme podchytili v nasledovných fázach:
1. FÁZA:
Puding v novej forme
Zamerali sme sa na nadviazanie spolupráce s reprezentantmi cieľovej skupiny. Spolupracovali sme s medzinárodným tímom študentov, ktorí pôsobia v Ateliéri produktového dizajnu UMPRUM v Prahe. Z návrhov mladých dizajnérov sme prostredníctvom verejného hlasovania na Facebook-u vybrali návrh “La Petite“ od Natálie Costantinovej, inšpirovaný francúzskymi patisériami.
2. FÁZA:
Puding v tej najlepšej forme
Prostredníctvom série videí sme divákovi sprostredkovali celý postup realizácie. Od vzniku samotnej myšlienky, zámeru až po výsledok. Pri prezentácii pudingu sme zvolili za rozprávača príbehu samotný Puding. Vo videách postupne odhalí svoju cestu k novému vzhľadu. Na koncept nadväzuje aj výber hudby, inšpirovaný výherným dizajnom v znamení francúzskych patisérií.
3. FÁZA:
Puding – hero
V poslednej fáze sme sa aj naďalej držali pôvodného konceptu, avšak svoju pozornosť sme sústredili iba na samotný puding. Tag-on na eshop s formičkou slúžil na to, aby sme divákom aj na záver pripomenuli samotnú formičku. Celkový spot tak vrátane formičky moderne zobrazoval spojenie pudingu a chvíle strávené s rodinou.
Komunikačné kanály
V poslednej fáze sme sa aj naďalej držali pôvodného konceptu, avšak svoju pozornosť sme sústredili iba na samotný puding. Tag-on na eshop s formičkou slúžil na to, aby sme divákom aj na záver pripomenuli samotnú formičku. Celkový spot tak vrátane formičky moderne zobrazoval spojenie pudingu a chvíle strávené s rodinou.
Puding sme dostali do formy
Podarilo sa nám vytvoriť modernú a nadčasovú dizajnovú formu k tradičnému dezertu, ktorá dodá šmrnc pudingu v pôvodnom tvare. Vďaka tomu sme osviežili znalosť ikonického výrobku, priblížili sme ho mladej generácii a zároveň oslovili nové spektrum spotrebiteľov. Svoj vlastný príbeh vo svetle hlavného hrdinu o sebe rozpovedal Puding sám, prostredníctvom unikátneho videa, v ktorom sa divák oboznámil s celým postupom realizácie.
Influencer marketing priniesol 500 000 zasiahnutých Používateľov
Slovensko
Mediálna kampaň:
Social Media kampaň:
Dosah 1,5 milióna
500 000 pozretí videí
20 000 link klikov
500 000 zásah influencer marketingom
Česko
Mediálna kampaň:
3 milióny impresií
35 217 klikov
CTR – 1,4 %
Social Media kampaň:
Dosah 2 milióny
648 000 pozretí videí
29 652 link klikov
250 000 zásah menším INFLUENCER MARKETINGOM