Case Study
Ako sme dostali zážitok a VIANOČNÉ TIPY do médií v čase, keď sa ľudia nemohli stretávať
Aký bol cieľ projektu a ako sme k nemu pristúpili?
Cieľom kampane bolo predstaviť rôznorodosť LEGO® portfólia a zorganizovať podujatie, ktorého sa mohli hostia zúčastniť osobne aj v čase ďalšej nastupujúcej vlny pandémie. Vzhľadom na ochranu zdravia hostí sme pre pocit bezpečného zázemia zvolili prenajaté priestory v bytovom dome Panorama City v Bratislave. Ten sa stal v posledných rokoch jednou z bratislavských dominánt. Symbolicky sme tak lokáciou odkázali na LEGO® claim „Rebuild the World.“
Cieľová skupina
Legendárne stavebnice podporujú kreativitu a sociálne zručnosti detí od veku 18 mesiacov, ale aj rodičov a dospelých staviteľov bez obmedzenia veku.
Stratégia? Wow efekt, ktorý vtiahol hostí do príbehu
Našou stratégiou bolo vtiahnuť hostí do príbehov s LEGO®. Celý priestor bol preto „zariadený“ stavebnicami – produktovými tipmi na Vianoce pre celú rodinu. Okrem nich vynikali aj cenné kúsky z najväčšej súkromnej zbierky modelov LEGO® v strednej Európe, ktoré zapožičal ich majiteľ – Andrej Ďurík. Účastníci eventov tak mali jedinečnú príležitosť obdivovať napríklad 20 rokov starú scénku z filmu Harry Potter.
Harmonogram eventov
DEŇ 1
- Privítali sme 6 vybraných influencerov, ktorí milujú LEGO
- Predstavili sme im produktové tipy
- Napísali list Ježiškovi
- Súťažili vo dvojiciach v stavaní LEGO bez návodu
- Spontánne tvorili kreatívne stories s pomocou LEGO rekvizít
SPONTÁNNE STORIES V RÁMCI ZÁBAVY ZABEZPEČILI OKAMŽITÝ „BUZZ“
DEŇ 2
- Pozvanie na pracovné raňajky prijali zástupcovia tradičných médií
- Predstavili sme im produktové tipy na Vianoce
- Diskutovali sme o zážitkoch v spojitosti so stavebnicami LEGO,
- Vyhodnotili „battle influencerov“ vo voľnom stavaní z predchádzajúceho dňa
Tieto aktivity sme doplnili distribúciou tlačových správ na širší medialist.
Aké výstupy sme projektom dosiahli?
Výstupy v médiách s dosahom 1,2 mil. ľudí
40+ IG stories s dosahom 100,000 ľudí
Súťaž na profile s 230k followers
Cool event, o ktorom sa dlho hovorilo
Výsledky sme merali na základe počtu vydaných produktových tipov v printových médiách a dát o dosahoch dostupných priamo na instagramovom profile DIVINO a na profiloch zúčastnených hostí. Okrem toho sa nám podarilo odpromovať, že LEGO má na Slovensku novú agentúru – DIVINO, vďaka čomu sa ozvali influenceri, ktorí LEGO milujú a sú otvorení spolupráci aj na ďalších projektoch.